Customer Experience Manager

Anne Møller Jakobsen

Anne startet i 21-5 som en del av Property Operations & Support og har siden gått over til rollen som Customer Experience Manager. Her får hun muligheten til å fokusere på sin lidenskap for å skape de beste kundeopplevelsene. Anne jobber på tvers av hele 21-5 for å sikre god overlevering og utvikling med eierne i fokus. I tillegg er Anne ansvarlig for Black-boligene og servicen til eierne i disse foreningene.

Anne er utdannet innen hotellbransjen med en mastergrad i hotelledelse fra England, og på sine tidligere arbeidsplasser har hun alltid jobbet med utvikling og oppbygging av servicekonsepter. Hos 21-5 har Anne fått muligheten til å bruke sitt store servicehjerte til å sikre at konsept, prosesser og standarder lever opp til eiernes høye forventninger.

Anne er gift med Peter, og sammen har de tre døtre og en liten hund, Carlo. Fritiden tilbringes med familien i huset i Hornbæk og det hyggelige lokalmiljøet. Kjæresteturer blir prioritert når mormor kan bookes til å passe jentene, og ellers er Anne alltid opptatt med en god bok, elsker et godt glass vin og koser seg med gode venner, naboer og familie.