VI OPPFYLLER DRØMMER OG SKAPER LIVSGLEDE

Om oss

Siden vi fikk ideen til 21-5 i 2008, har vi jobbet målrettet for å innfri de høye forventingene fra våre 21-5 familier.

Vårt mål er å øke livsgleden for våre 21-5 familier gjennom å oppfylle drømmene om fantastiske ferier i unike ferieboliger.

Ingenting gjør oss derfor lykkeligere enn når våre 21-5 familier skriver til oss og deler sine erfaringer med boligene og destinasjonene, og forteller at medeierskapet i foreningen har en positiv innvirkning på deres liv.

Vi er veldig takknemlige, men også svært privilegerte, fordi vi hver eneste dag får jobbe med noe som gir så mye glede og livskvalitet til våre familier i eierforeningene.

PLASS TIL KÆRLIGHET

Våre verdier

Våre verdier er ikke noe som bare står i en manual eller på en tavle og aldri blir etterlevd. Alle beslutningene vi tar, både for våre eierforeninger og for oss selv, er basert på våre verdier.

Vi jobber hver dag med utgangspunkt i våre verdier for å nå våre mål.

  • Vi utfordrer status quo
  • Vi er personlige og har det gøy
  • Vi er entusiastiske og dypt pasjonerte i forhold til det vi gør
  • Vi er anstendige og velger alltid riktige vei


Vi når våre mål ved å fastholde og utelukkende jobbe ut fra våre verdier. Våre verdier er noe vi hver dag gjør og er.

PRIS

5 Børsen Gazeller priser

Vårt mål er ikke å bli store bare for å bli store. Vi vil gjerne vokse, men vårt mål er at familiene i alle fremtidige 21-5 eierforeninger skal være like glade og fornøyde som familiene i våre eksisterende eierforeninger.

Vi er svært takknemlige for våre 5 Børsen Gazseller* priser, og med den oppnådde status som Marathon Gazelle.

Takk til alle familiene i eierforeningene våre.

* Børsen Gazell er det danske motsvar til den norske «årets gaselle». Det er en utmerkelse som deles ut av Dagens Næringsliv i samarbeid med Dun & Bradstreet til Norges raskest voksende bedrifter.

PRIS

HBH Fondets markedsføringspris

Vi ble veldig overrasket da vi ble kontaktet av HBH Fondet sommeren 2019. Vi var med i sluttrunden for tildelingen av markedsføringsprisen, da Fondet var blitt oppmerksomme på vårt konsept og vår måte å kommunisere på.

Vi gjør all markedsføring, og skriver alle våre tekster selv. Det var derfor med stor ydmykhet at vi tok imot prisen ved prisutdelingen på Copenhagen Business School på høsten.

Prisen deles ut i samarbeid med Copenhagen Business School, og begrunnelsen for at nettopp 21-5 fikk prisen i 2019 var:

"Det er et selskap som kombinerer delingsøkonomi, ferier og boliginvesteringer som stikker av med årets markedsføringspris. 21-5 er et dansk selskap som i løpet av det siste tiåret har markert seg i Danmark med et konsept for ferieboliger. 21 familier kjøper 5 ferieboliger sammen, derav navnet. Selskapet gjør det så godt at det nå er på vei til Norge, Sverige og Tyskland, og vinner HBH-prisen 2019, som deles ut på CBS av rektor Nikolaj Malchow-Møller.

21-5 er et glimrende eksempel på et selskap som har grepet tak i en av de sterke trendene i disse tider, nemlig delingsøkonomien, og i kombinasjon med en dyp faglig innsikt har skapt en ny forretningsmodell som gir utbytte til både kundene og selskapet, sier Nikolaj Malchow-Møller."

Prisen gis i dag til en person, bedrift eller organisasjon, som blant annet i sin markedsføring av et produkt eller en idé har gjort seg spesielt bemerket med en gjennomtenkt analyse og kreativ strategi.

media from cdn

Møt hele 21-5 teamet

21-5 består av ultrapasjonerte personer som hver dag skaper de aller beste rammene for våre 21-5 familier