ADMINISTRASJON & SUPPORT

Problemfritt

I tillegg til at det er fornuftig å dele ferieboliger, er en av de viktigste fordelene med 21-5 at eierskapet oppleves helt problemfritt for våre 21-5 familier.

Fra første dag tar vi oss av alle problemer som kan oppstå. Det eneste dere som 21-5 familie skal konsentrere dere om, er den neste reisen til en av ferieboligene.

Legal Affairs
I etableringsfasen sørger vårt dyktige team i Legal Affairs for alt det praktiske i forbindelse med selve kjøpet av ferieboligene. De står for utstedelse av fullmakter, kontakt med advokater, revisorer, notarer og forsikringsselskaper etc.  De følger opp samtlige boliger inntil de er klare til å tas i bruk, og prosessen kulminerer med utsendelse av 21 nøkler til hver av ferieboligene.

Når ferieboligene er i drift har administrasjonen ansvar for den løpende kontakten med lokale instanser, og de følger også nøye med på alle møtene i boligeiendommene som ferieboligene deres er en del av.


Property Operations & Support
Våre dyktige medarbeidere sørger for løpende support til våre familier når de oppholder seg i ferieboligene. De hjelper med alt fra å håndtere plutselige oppståtte skader til mer forebyggende oppgaver for å avverge at problemer oppstår.

Når det er nødvendig kan dere som 21-5 familie kontakte support-teamet på akutt-telefonen eller på e-post 24-7.

Om det er et akutt problem ikke å finne Tour de France-kanalen den dagen de viser fjelletappen på fjernsynet bestemmer man selv, selv om det nok vil være delta meninger om akkurat det.

FELLESSKAP I EIERFORENINGEN

Medlemssiden

Hver eierforening har sin egen private medlemsside på hjemmesiden til 21-5.

På medlemssiden finner dere alle relevante dokumenter som vedrører eierforeningen, f.eks. innkallelse til generalforsamling, referat, årsregnskap, driftsbudsjett, skjøter, kontoutskrifter, husregler etc.

På medlemssiden finner dere også bloggen. På bloggen blir det løpende lagt ut oppdateringer om de forskjellige ferieboligene.  I etablerings- og driftsfasen legges det ut bilder og videoer, og når ferieboligene er ferdige og klare til bruk legges det ut bilder, sammen med all nødvendig informasjon, og en utførlig beskrivelse av hver enkelt bolig. Der finner dere også samtlige dokumenter i eierforeningen.

På medlemssiden kan dere også utveksle erfaringer og opplevelser med de øvrige eierne, f.eks. erfaringer med opphold i boligene og opplevelser fra lokalområdet som dere gjerne vil dele.

På medlemssiden finner dere selvfølgelig også bookingsystemet.

FÅ DE UKENE DERE HELST VIL HA

Booking

Booking av boligene skjer via eierforeningens brukervennlige Medlemsside.  Systemet er blant annet designet for å unngå kappløp om de mest attraktive ferieukene. Bookingen foregår kontrollert, og favoriserer ikke de som er raske på labben.

Hver familie har i gjennomsnitt 12 uker til disposisjon i ferieboligene hvert år, hvilket er mer enn de fleste har mulighet til å benytte seg av. Mange 21-5 familier har derfor stor glede av å låne ut ferieboligene, f.eks. til nærmeste familie. Det er imidlertid ikke tillatt å leie ut eller tjene penger på ferieboligene. Familiene i våre eksisterende eierforeninger booker i gjennomsnitt 9 uker i året, noe som også gir plass i booking-kalenderen til mer spontane opphold og ferier.